bootstrap templates
Mobirise

PIHUSTITE EEMALDAMINE

Enamus kinni paakunud diislipihusteid saab õigete tööriistadega kätte ilma plokikaant maha võtmata. Kui pihusti tavatööriistadega välja ei tule, soovitame edasi mitte üritada. Tihti näeme purunenud ja isegi keevitatud pihusteid, mille välja võtmine on oluliselt kulukam, kuna spetsiaalseid adaptereid enam kasutada ei saa. Siiski on võimalik ka need mõõduka vaevaga kätte saada.

Mobirise

Spetsiaalsed tõmmitsad mootoritele:
* Vivaro/ Trafic/ Primastar 1.9 (F9Q)
* Vivaro/ Trafic/ Primastar 2.0 (M9R)
* Vivaro/ Trafic/ Primastar 2.5 (G9U)
* Opeli sõiduautod 1.9 (Z19DTH)
* Opeli sõiduautod 2.0 (A20Dxx)

Eritööriistad pihusti kinnituspoldile:
* Vivaro/ Trafic/ Primastar 2.0 (M9R)

Ajakulu sõltub juhtumist, kuid tavaliselt 2-5 tundi pihusti kohta.

Autotehniku töötund 30€ + km

2.0L M9R MOOTORID

Sagedased pihustitega seotud probleemid esinevad 2.0L M9R mootoreid kasutavatel Opel Vivaro, Renault Trafic ja Nissan Primastar kaubikutel. Sümptomiteks võivad olla kerge "vahele jätmine" mõnes silindris, kadunud mootori jõud või mitte käivitumine. Tihti leidub ka erinevaid veakoode. Soovitame siiski mitte usaldada ainult veakoode, vaid teha vajalikud testid veendumaks kahtlusaluse rikkes.

Kõige lihtsam viis M9R Bosch Piezo pihusti testimiseks on klemmide vahelise takistuse mõõtmine. Korras pihusti tulemus on 160kΩ - 200kΩ.
Esimene silinder asub mootoriketi pool. 

Mobirise

Pildil peategelane peale lahingut.

Pihustite tõmbamine nendel mootoritel on väga raske ning sageli on vaja kasutada kuni 20 tonnist jõudu. Selleks kasutame erilisi rakiseid ja adaptereid.

Lisaks kipub pihusti kinnituse polt plokikaane sisse murduma. Selle mure lahendamiseks on olemas erilised puurimise ja keerme taastamise rakised ning tööriistad.

Esinevate rikete põhjuseks on tihti mootori juurde lekkiv vesi. Peale pihustitega tegelemist on soovitatav kõrvaldada klaasipuhastajate aluse paneeliga seotud veeleke.


1.9L F9Q MOOTORID

1.9L F9Q mootoritega Vivaro, Trafic ja Primastar on samuti tuntud pihustite rikete ja paakumise probleemi tõttu. Kaks rihmapoolsemat pihustit (4. ja 3. silinder) kipuvad kõige kõvemini kinni jääma. Sellel puudub kindel põhjus, kuid ilmselt on seotud vee liikumisega mootorikinnituse juures. 

Mobirise

Tihti on pihustite rikked mehaanilised, liigne kütuse ülevool põhjustab madala surve, mis väljendub halva käivitumisena või peale käivitumist ei saa paari minuti jooksul gaasi anda.

Kui mootori arvutis leidub veakoode pihustite kohta, tuleks kontrollida õhufiltrikorpuse all asuvat juhtmestikku. Tihti näeb seal korpuse poolt hõõrutud juhtmeid.

OPL Pärnu OÜ
+372 5657 0690